Isnin, 20 Jun 2016

hari ini dalam sejarah

assalamualaikum

hari ini dalam sejarah aku belajar di kolej kominiti di sabak bernam..Belajar internet marketing dan cookies. walau pun letih aku tatap terus kan belajar 
banyak yang aku belajar hari ini ,terima kasih kepada tenaga pegajar yang sudi mengajar saya .





                                   saya juga membuat biskut raya dan kuih-kuih lain .....


...............................................................................................................................................................
        sila hubungi fina cookies di 
  •   no tel@whatssap:0132982521
  • facebook               :finaina
  • email                      :inafina32@gmail.com
  • blog                         :ctsapinah.blogspot.my

Tiada ulasan:

Catat Ulasan